091203

Wihow! "Bara" 8 månader kvar tills min födelsedag :)
Nej, skämt och sido. Julen måste komma först.


Idag är det inte min dag. Ha de precis prov i samhällen om EU, vilket jag inte övat ett skit på, eftersom jag varit fullt upptagen med lägenheten. Och så klyvs mina naglar hela tiden, så jag har snott en massa nagelfilar och nagellack av Tg nu, så jag hoppas verkligen att det hjälper! Annars blir jag galen.

Ja, vad händer senare idag då?
Jo, jag ska ringa PIVA och fråga om en intervju och så ska jag handla lite Wok så att jag kan frysa in skiten. Frysen är nämligen nästan helt tom! Illa.
Sedan ska jag arbeta satan om kondylom, för att jag ligger efter med det.
Och sen har jag en massa annat skit som skall göras tills imorgon.
Döda mig?
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0