"Are you in?"

Hejsan och god morgon på er. Hur har ert natt varit då? Min har väl varit helt okej, förrutom att jag vaknade med en enorm huvudvärk. Men jag har iallafall inte drömt om spindlar inatt, som jag gjorde igår. Usch, spindlar är det värsta som finns. BLÖ!

Sitter här i köket med Tv´n på hög volym, så att jag kan höra låtarna på MTV. Dock var det Britney Spears låt "Three" som spelades, och den är ju inte allt för bra.
Skjut henne någon?

Idag blir det plugg, plugg och åter plugg. Ligger ju fortfarande efter i skolan som fan, men jag ska försöka hinna ikapp denna eftermiddag.
Vad ska ni göra idag?
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0