Dan före dopparedan

Hejsan och GOD JUL på er alla. Mår inte så bra faktiskt. Hostar och klöks och vill spy hela tiden. Men jag har intalat mig själv att jag inte skall spy, då jag är rädd att jag har vinterkräksjukan igen. Och om jag inte spyr så vet jag ju inte om jag har det. Smart jag är va?

Om en stund ska jag ta mig till Lyckeby och in till Coop för att köpa en skiva i julklapp till min styvfar. Sedan skall jag tillbringa dagen med en dammsugare i ena handen och en mopp i den andra medans jag hittar på julrim till paketen jag köpt. Den ni?
Hur ska ni tillbringa eran dag?

Ha de!


(Dags att hit the shower snart?!)
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0