Ett förlåtelseinlägg

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat på snart en vecka, men jag hoppas att ni förlåter mig när jag berättar orsaken.

Det är så att älsklingen och jag flyttade in till den nya lägenheten igårkväll, så detta dygnet har jag packat upp en massa saker, lagat mat och städat. Och jag lovar er, jag har verkligen velat blogga, men det har inte funnits tid till det. Ligger efter i skolan nu också eftersom jag var sjuk hela förra veckan. Så illa är det.

Just nu håller jag på att skriva avhandligen på mitt Ku Klux Klan arbete som jag ska redovisa på fredag. Så jag är gott stressad över det. Men det kommer nog gå bra tror jag.

Bilder på lägenheten visar jag sedan när allt är färdigt, ungefär efter helgen.
Trivs verkligen. Och Sathalie tyckte att den var skitfin. Dock behövs det målas, eftersom den gamla hyresgästen rökte inomhus. Men det ska fixas sen när vi har råd.

Nu blir det skolarbete.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0