Falskt

Satt precis och kollade på Singing Bee celeb och märkte till min stora förvåning att körsångarna sjunger FALSKT. Iallafall kvinnan. Den manliga sångaren sjunger tråkigt. Jag menar, borde det inte vara några RIKTIGT duktiga sångare i det programmet, eftersom det är stort och känt?
Hade de inte mer pengar? Och de dansande tjejerna som var med innan det blev celeb? De följde ju inte takten för 5 öre, och jag hade inte velat ha deras feta rövar i mitt tryne när jag kollar på programmet. Oavsett om man satt i publiken eller vid dumburken.

Nej, redaktionen, FIXA NYA KÖRSÅNGARE!!

Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Leia ♥

Har missat att kolla upp det. :P

Fast håller med om att de borde ha duktiga sångare. =)

2009-12-04 @ 13:13:25
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0