God morgon

Okej, denna natt/morgon har varit förjävlig.
För det första hade vi Kalan på besök, och det var ju inget fel med det. Men mitt under filmen som vi tittade på igår så sa han att  han skulle ut. Och att han skulle vara  tillbaka senast en timme senare. Då var väl klockan 20 i 12. Han stack. Och ringde 40 min senare och sa att bussen inte kommit än. Då började typ kaoset. För om han skulle vänta längre så skulle Kalan vara på puben till de stängde, och så länge orkade jag inte vara uppe. Älskligen ringde honom men fick inga ordentliga svar, så vi somnade utan att ha öppnat för Kalan. (Kände mig lite taskig faktiskt)
Vid 3 tiden ringde Kalan på telefonen och sa att han hade väntat på en buss nu i 50 minuter (inne i stan), och att han snart skulle komma hem. Okej tänkte jag, bara han inte knackar på fönstret, för då dör jag.
Kalan kom. Åt upp våra pannkakor, satte sig i vardagsrummet och spelade TV-spel hela natten, så högt att jag inte kunde sova.
När jag väl gjorde det vaknade jag av att älsklingen fick ett sms. (ja, jag är lättväckt). Då var klockan typ 10-11. Men jag kunde inte somna om för att det var en JÄVLA UNGJÄVEL som skrek på sin pappa, och att hon inte skulle med, och inte ha vantar. Hon slutade varje jävla mening med "JÄVLA GUBBJÄVEL". Hade jag varit hennes pappa hade jag gett henne en lavett. fy fan. Sådan språk har jag aldrig använt till mina föräldrar.  ALDRIG!
Påminn mig att jag aldrig ska skaffa ungar.
Och när jag tittade ut genom fönstret stog pappan bara där och rökte. Sa inte till sin jävla unge om att det var ett oacceptabelt språk, utan bara LOG?!
JÄVLA GUVBBJÄVEL asså.

Så ja, jag är på dåligt humör.
Har ni sovit inatt då?
Ha de
Vad ni har skrivit
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vissa lägger sååå mycket tid på sina ungar-- Verkligen

Ha en underbar söndag!

/Madicken

2009-12-20 @ 07:57:08
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: sannie

säg vad du tycker : )



http://sannieschutt.blogg.se/category/mina-videos.html



mvh sannie

2009-12-20 @ 13:46:19
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Linn

Håller helt klart med, vet vissa andra som också tilltalar sina föräldrar så..

2009-12-20 @ 22:37:02
URL: http://hitnrun.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0