Gratis är gott.

Käkade för två timmar sedan. Pannkakor blev det. Första gången jag gjort det i hela mitt liv och både Sathalie och älsklingen godkände dem. Stolt som fan.

Efter det drog jag och Sathalie hem till mamma för att min styvfar fyller 39 idag. Där blev det fika och julmust. GOTT!
Och nu när jag kom hem (30 min sedan) så hälsade svärmor på och lämnade ännu mera pasta, KÖTTFÄRS!! (vad ska jag göra med det?) och bacon och skit. Så det går ingen nöd på oss den närmsta tiden.
Nämnde jag att gratis är gott? ;)
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 19:26:54
URL: http://jroom.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0