Hemma igen

Äntligen hemma från en (nästan) helt fri shoppingdag. Köpte julklapp till klassen och även ett fin halsband som jag ska ge till min kusin. Det är en fin liten söt ängel med rosa klänning på sig. Tycker att hon behöver en skyddängel som hindrar henne från att få Leukemi igen.

Och så var jag på posten och hämtade ut en massa paket.
Farmor, jag älskar dig!

Iallfall så hittade Sathalie 2 julklappar av 12 st. Så hon är iallafall på god väg. Ja, sedan kunde hon inte skiljas från ett 6 pack med lypsyler med läsksmak (Bl.a. Coca Cola Vanilla), så hon fick med sig dem hem. Betalade gjorde hon faktiskt. 129 pix. Lite dyrt för 6 lypsyler, enligt min mening.

Nej, nu ska jag dricka kaffe och fortsätta lyssna på The Offspring.
Ha de!


(Pussy är glad)
Vad ni har skrivit
Postat av: Julia;))

Heejj söta du<3 vad görs?;))



Skitsnygg blogg:O<3

2009-12-11 @ 19:41:13
URL: http://uaremine.blogg.se/
Postat av: Julia;))

Heejj söta du<3 vad görs?;))



Skitsnygg blogg:O<3

2009-12-11 @ 19:47:19
URL: http://uaremine.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0