Hemma

Nu är jag hemma efter en lång intervju på PIVA, och så träffade jag personen som jag (kanske) ska bli kontaktperson åt. Verkade jättetrvlig, så jag hoppas att hon och jag får en rolig tid ihop. Ska eventuellt skriva kontrakt den 1 januari.

Hälsade på Calle idag också. Han var mycket piggare denna gången, och skämtade friskt om att hans urin var äppeljuice. (för mycket morfin? ;P ) Ska låna ut "the mask" till honom nästa gång älsklingen hälsar på honom. Calle älskar ju Jim Carrey, precis som jag. :)  Ehe, han är bäst!

Nej, nu blir det att vara lite social med älskligen.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: emma

hoppas du har en bra kväll? (:

2009-12-17 @ 21:58:16
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0