Home

Mår inte bra idag. Ont i halsen och hostar som fan. Skulle egentligen följt med in till stan med Sathalie för att sätta sprätt på en massa pengar nu, sista dagen av mellandagsrean. Men det går inte...
Och förlåt för att jag inte bloggat på år och dag, men jag har varit på filmkväll hos Sathalie, så jag kom hem igårkväll. Filmerna vi såg var
  • The Haunting in Conneticut
  • Mother of tears
  • The uninvited
The uninvited är en amerikansk version av Tale of two sisters, som är japansk. Japanska skräckisar brukar vara bäst, men The uninvited var MYCKET bättre. Men fattade mycket mer i den amerikanska filmen. Och The haunting in Conneticut var baserad på en verklig händelse. Så himla bra, och den hade hade en bra handling. Ni måste verkligen se dem!
Dock råder jag er att inte se Mother of tears, för den sög! En italiensk film, med italienska skådespelare som snackade skitdålig engelska. BLÖ!
Nej, kanske dags att spela lite Guitar Hero
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0