Inflyttningsfest utan ena värden närvarande

Oh, känner mig ovanligt osocial ikväll. Är inte alls sugen på fest. Varför?! Jag som alltid tycker om att festa. Fan, har nog hamnat i den där "husmor"-rollen lite för hårt. WHAT`S HAPPENING TO ME?! Snälla, få mig på bättre tankar.

Jag ska inte ens följa med ut på puben. Jag som älskar utgång. Men inte ikväl..
Tycker hellre om att lyssna på Susan Boyle och vara lite extra avundsjuk.
Varför har jag ingen dold talang? Varför kan inte jag något extra speciellt. Det enda jag är bra på, det är att spela OTROLIGT dum, utan att jag ens vet om det. Men det kan man ju inte vara speciellt stolt över eller skriva på sin meritlista.
Önskar att jag var psykiskt sjuk eller något, så att jag har en bortförklaring till varför jag är helt oduglig.

(CRY EMO, CRY)
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0