Inflyttningsfest

Idag kommer det bli en lite inflyttningsfest med ett par väl utvalda personer som vi trivs med. Vi ska dricka lite och spela en massa musik. har faktiskt varit så duktig att jag har satt upp lappar i trapphuset om att vi ska ha fest och att de gärna får komma(?!) Haha, nej, skojar bara. Utan att de får knacka på om vi för för mycket liv.

Kalan har redan kommit och han käkade mat hos oss idag. Det blev pasta med bacon och svampsås. Självklart kokade mjölken över, så jag har tillbringat en satans massa tid till att skrubba spisen ren. Men inte fan går det om man inte har riktiga "verktyg".

Och så har jag en massa disk som väntar. Dags att ta itu med det kanske?
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0