Natt

Okej, klockan är halv 2 och jag är inte trött. Det är ganska jobbigt faktiskt. Dock får man vara vaken såhär dags, eftersom det är lov, men samtidigt så är jag rädd att de kommer ringa från jobbet imorgon, precis som de gjorde i morse, och det börjar bli ont om ursäkter till att inte jobba. Hjälp mig komma på några?

Iallafall så var jag hemma hos mamsii idag och hämtade bl.a. min rislampa, persienner till sovrummet och ett paket från Nordea som innehöll min dosa till internetbank. Ja tänk, så Highfashion är jag, som betalar räkningar från internet numera. Dock har jag knappt räkningar att betala för att gubben i huset betalar allt. Fast det gäller inte studenpaketet på 647 kr. Den ska jag betala själv. Och tänk, det är tack vare den som jag skaffar internetbank.
Jaja, nog pratat om det.

Nu ska jag chilla lite. (Fan, jag som hatar ordet "Chilla". Jag börjar bli mainstream!! Kill me?)
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0