Ny dag

God morgon på er, mina söta läsare. Är uppe tidigt idag för att jag ska på "jobbintervju" på handikappsförvaltningen klockan 11. Ni vet, det jag var på för en massa veckor sedan. Nu har de äntligen fått tag i en person som kanske passar mig, så jag ska åka dit i dag för att få träffa denna person. Har ingen aning om vad han/hon heter eller bor. Inte heller vilken sjukdom, men det får jag reda på idag. Ja, namnet med förstås.

Efter den intervjun/träffen ska jag och min projektarbetskompis Anton på intervju på PIVA (Psykriatisk IntensivVårds Avdelning). Det ska bli kul faktiskt. Han som vi ska intervjua var hos oss i klassen i tvåan och berättade en massa saker, men Anton och jag känner att vi vill förnya oss i ämnet och få tillräckligt med bra fakta så att det ser bra ut, sen när resultatet är färdigt. (MVG?!!!!)

Förresten. ÄNTLIGEN SNÖ!
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0