Pussy dissar...

Egentligen borde jag inte. Då blir jag som alla andra. Men jag bara måste.

Jag dissar:
Paow- Hur fan ser hon ut? ROSA LÄPPSTIFT OCH FÖR MÖRK FOUNDATION? Det går inte ihop. Och hur gammal är hon? Hon tror typ att hon är 18 bast, men egentligen bara är 16. Var jag sådan när jag var 16? Hoppas inte det, för då tar jag livet av mig. Hon är PINSAM!

Dessie- Paows vän. Rosa läppstift och för mörk foundation hon med. VAD TÄNKER DEM MED?! I detta läget är jag skitglad över att jag inte bor i Stockholm. Jag har inte vågat gå utanför dörren om jag bott där. Där är kvinnoidealet helt åt helvete. Nej, tacka Karlskrona vet jag!
Vad ni har skrivit
Postat av: mia

Vann du inte Kenzas väska?

Tävlar ut en likadan på min blogg


SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0