Sjukling

Trodde aldrig att jag skulle bli så ajuk som jag var inatt. Spydde och hade diarré hela jävla natten. och det var inte så jävla mysigt. Fick gå och lägga mig på soffan så att jag inte skulle väcka älsklingen när jag spydde. Ett tag var det så jobbigt att jag bara längtade hem. Ville att mamma skulle ta hand om mig.
Och i morse när jag vaknade, vid 8-tiden så blev det inte bättre. Det kliade i halsen, så jag försökte hosta så att det skulle gå över, men inte fan gjorde det det! Det kliade och kliade, och jag hostade och hostade så att jag inte kunde andas. Fick en sådan panik, så att jag slet av mig linnet, för att det blev varmt och satt åt, och sedan började jag riva mig på halsen, så att det skulle gå bort. Stackars älsklingen, han såg verkligen paniken i mina ögon.
Nej, hela denna händelsen på morgonen var som i en dålig skräckfilm! Panicroom skulle den nog heta då...

Vågar inte äta eller dricka i risk för att spy upp skiten, men jag ska tala om för er att jag är hungrig. MAAAAAT!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0