Torsdagsmys....Nej. Plugg rättare sagt..

Hejsan igen. Sitter här med en kopp varmt te med julknäckssmak och skriver på mitt och fisens arbete om Latinamerika. Egentligen skulle det vara inlämnat i onsdags(!) Men kan väl säga att Nellie och jag inte är så duktiga på det där med planering. Det har vi nog aldig varit.
Men kul har vi!
Så.. målet för ikväll är att ha åtminstonde en sida klar innan jag ska gå och lägga mig. Dock vet jag inte när, för jag har haft det väldigt svårt med att sova på nätterna här, och jag vet inte varför. Dessutom sitter killarna (Kalan och äskling) och spelar på Ps3 så att det skallrar i rutorna. Illa!

De borde förbjuda actionspel. Speciellt för oss hemmafruar. Det är GANSKA irriterande...

Nej, back to plugg.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0