Underbart. (not)

Fy i helvete vilken natt asså!
Fick torka spya, slänga mattor, följa folk till bussen, leka mamma, leka städerska. You name it!
Som sagt. Det blev utgång igår iallafall. Fast att jag visste att det skulle gå åt helvete. Men va fan, är det fest så är det.
Började direkt på PM, då jag knappt hann förfesta innan. Köpte inte så mycket, då två snälla personer gav  mig tequila och öl. Förresten, jag hatar tequila. Men det påminner om sommaren på Joffas altan. Ja, iallafall. Köpte en White russian (aldrig provat? GÖR DET) och en cider. Stack hem vid tvåtiden, och fortsatte ha kul här. Ja, förrutom när Kalans kusin spydde ner hela jävla soffan och mattan, inklusive han själv. Dock bad han om ursäkt, så det var ingen fara. Och mattan vär ändå ful, så den slängde vi. Sedan var det en som stod och pissade vid portingången, och det gjorde mig lite sur, för det var extremt onödigt. Det är ju fler personer som går där, inte bara jag och älsklingen.
Vi lyckades få alla att lämna vår lägenhet vid 4 eftersom jag ska jobba idag och älsklingen skulle till Ikea vid  halv 9. Grattis till oss.

Det är ett under att jag ens är vaken.
God natt.

From this...


To this...
Vad ni har skrivit
Postat av: TG

Stackars dig Tessan, låter som en riktig mardröm där i slutet :( Skönt att allt ordnade sig :P

2009-12-26 @ 13:53:08

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0