Vinterlov!

Wihow!! Nu är det slut! Nu ska det firas!!!!!! Slippa skolan i hela tre veckor, fy fan vad gott!

Fast ja, mitt lov började egentligen inatt, då jag konstaterade att jag inte skulle till skolan idag. Älsklingen fick ett samtal klockan 1 inatt, då hans mamma berättade att deras hund fått ett slaganfall och var på väg att dö. Älsklingens mamma ville att älskligen skulle komma hem till dem och passa ungarna så att hon och Bengt kunde dra till Kalmar
med vovven.

Kalmar tänkte jag? Lyckeby har ju en vetrinär... Dock inte nattjour, så det var bara för dem att bestämma om de skulle till Växjö eller Kalmar. Så jag har legat hela natten, sjuk av oro, ifall vovven skulle klara sig eller inte. Men det gjorde hon. Hon hade fått typ epilepsi, (nu på gamla dagar) så hon får en massa tabletter.

Och imorgon ska vi hem till dem på middag, och då ska jag pussa på vovven.

"De sista ljuva åren..." susar i huvudet nu...
Vad ni har skrivit
Postat av: Linn

Tur att vovven klarade sig!

2009-12-20 @ 22:22:56
URL: http://hitnrun.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0