091109

God eftermiddag på er alla.
Sitter här vid laptopen med en kaffe i handen för att värma mig lite, för jag fryser som en kamel på sydpolen just nu. Har gjort det hela natten, och inte blev det bättre för att älsklingen hade fläkten igång. ILLA.
Mensvärk som fan också. Försökte förklara för älsklingen igår hur ont det verkligen gör, och jag kom fram till följande; (Inte direkt trevligt) Det känns som om man kan typ "bajsa" ut hela livmodern, fast från slidan då asså. För en sådan tryckande känsla hade jag.

Så nu tycker jag att ni ska vara snälla och skriva en fin rad till mig så att jag mår bättre.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0