091124 - EN MÅNAD TILL JUL!!

Helt underbart ju! Bara (!) en månad kvar till jul nu! Längtar som fan ska ni veta. Dock brukar jag inte gilla att jag åker fram och tillbaka till olika ställen för att hämta upp julklappar och sedan lägga till det där fejkade leendet och vara överdrivet tacksam för det man fått, fast man egentligen inte vill ha det och inte har en aning om när i helvete man ska använda skiten.

Personligen tycker jag att det har för mycket med själva julklapparna att göra. Jag menar. Ska man inte vara tacksam för det man har istället och glädjas åt att alla mår bra och äta god mat och dricka glögg tillsammans. Så är det nästan hemma hos oss. Iallafall hos mormor och morfar. Hela tjocka släkten samlad och äter samtidigt som Kalle Anka (OCH ARNE WEISE FÖR FAN!!)

Där hemma blir det mer juklappar.
Kanske är så emot julklappar för att jag egentligen inte tycker om att få dem. (Man får ju aldrig det man önskar sig ändå). Nej, jag är nog mer Ge-personen. Dock inga dyra julklappar, utan mer detärtankensomräknas-julklapparna.

Så snart är det dags. Allt stress och sedan julpynta hela jävla lägenheten!
(HEHE, flyttar om en vecka!!)
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0