En glad Pussy! :D

Idag var det bara en kort dag i skolan. Slutade vid 10 över 12. Och det kan jag verkligen behöva nu när jag ligger efter så mycket i skolan. I tisdags förra veckan hade vi omprov i Samhäll. Var jag där? Nej. I fredags hade vi prov i religionen på Islam. Var jag där? Nej. Och vad ska vara klart denna veckan då? Jo, det ska jag tala om för er:
  • Onsdag: Prov om Judendomen för de som var sjuka på det riktiga provtillfället (jag var...)
  • Fredag: Prov i mänskliga rättigheter (50 sidor! JAG DÖÖR)
  • Fredag: Inlämning av fördjupningsarbetet i Religion. D.V.S Ku Klux Klan
Så ja, jag har lite att stå i här. Inte undra på att man har huvudvärk och är trött hela tiden när man aldrig kan få vila ut ordentligt. I helgen har det absolut inte gått, eftersom vi varit tvungna till att vara vakna med telefonen nära till hands ifall det skulle hända något illa med Calle och Pierre.
Ja just det. Har ju berättat att jag mått illa på morgonen och att jag är ofantligt trött hela tiden. Fick en sådan paranoia att jag var gravid, så idag tog jag tummen ur röven och fixade ett graviditetstest. (Tack fisen för att jag fick låna pengar av dig!)
Gissa vad det blev?
NEGATIVT!
MOHAHAHAHAHAHAHA
Där kan ni ha era knäppisar som trodde att jag verkligen var gravid.
Nej, man kanske ska ta och äta för att bli av med illamåendet.
So long, suckers!! :D
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0