Förlåt

Förlåt för att jag inte har bloggat på 2 dagar, men det är så att jag har varit fullt upptagen med att åka tåg, och pussa på min älskling.
Tågresan var nog det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv! Jag åkte från 09.37 till 22.30. Men det är väl priset man får betala för att hälsa på sina små gullepluttar.
Dock fick jag reda på en underbar nyhet när jag satt på tåget från Göteborg till Karlskrona. Jag ska faktiskt bli FASTER!!!!!! Hur kul är inte det på en skala!? Längtar redan tills ungen är född. Och mamma ska äntligen bli farmor, på riktigt. Hon har ju nästan längtat ihjäl sig.
Nej, nog pratat om det. Över till något helt annat.
Tog faktiskt influensavaccinet igår, duktig som jag var. Och nu har jag fått de jobbiga biverkningarna som Illamående, ont i armen, frossa och feber. Men det är det värt. Hoppas jag.
Nu ska jag äta upp min frukost, sen ska jag titta på McLeods Döttrar (Favoritserien) och sova.
God natt!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0