Hemma igen

Ja, nu har jag kommit hem efter att ha tillbringat 9 timmar i skolan. 9 TIMMAR!!!
Vi tittade som sagt på film och det var "Spelman på taket". Någon som har sett den? Tyckte faktiskt att den var okej. Det som gjorde att den inte var bra, eller super var att jag inte såg slutet och för att jag satt obekvämt. Den ni.
Dock hade jag och Nelliefis bunkrat upp med 1,5 liter Coca Cola var, dumleklubbor och kolasnören. Och sedan fick vi en massa kakor, popcorn, Kexchoklad och gifflar av vår lärare. Duktig som jag var så tackade jag för det sen när jag gick. Men inte visste jag att gymnasielärare kan vara så snälla och bjuda en hel klass på sådant gott.
Så nu har jag ca en halv liter cola kvar som jag hade tänkt lämna till älsklingen ikväll, för han behöver nog det.
Nej, usch, nu har jag inte tid till att sitta här och uggla.
Ha de!
(Obsession!)
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0