I´m back again

4e gången. Nu fan!!
Kom hem för en stund sedan...
Hann med en runda till körskolan efter lektionerna var slut. Hade tänkt att plugga lite teori och göra lite tester, så att jag blev klar med det momentet. Men ICKE! Klarade inte ett enda sådant. Galen blev jag !! Så nu har jag tagit hem teoriböckerna för att plugga satan, och sedan återkomma dit imorgon för att försöka klara dem. (Fast det vet ju både du och jag att jag inte kommer plugga, men önsketänkande kanske hjälper?) Och när jag och älsklingen var på väg ut därifrån träffade jag den person som jag hatar mest i hela världen. Så nu är min dag förstörd. Fan att man alltid ska bli på dåligt humör när man träffar eller ser en person som man hatar. Kunde förstås inte göra något med henne eftersom hon inte utgjorde ett hot för mig. Då iallafall. Hon har ju mobbat mig i mellanstadiet, och självklart kom vi i samma klass i högstadiet och då fick jag höra hennes klagoord på mig i 3 jävliga år. Trots det var högstadiet den bästa tiden. Förrutom alla som var extrtemt emot mig och hotade mig för att jag var uppkäftig (ja, jag har mig själv att skylla när det gäller det). Fast allt detta har gjort mig 1000 gånger starkare än vad de är. TACK!
För att återgå till ämnet som jag så snyggt lämnade så skulle slutfrasen vara; ser jag henne i helgen när jag ska ut så ska hon passa sin rygg. För jag är villig att smälla henne om det skulle vara så.
Hoppas inte bara! (a)
Ja, efter körskolan var jag inne på H&M för att kolla in en sak. Och då hittade jag en skitsnygg BH med tillhörande trosa som jag provade och sedan köpte. Kan iallafall säga att älsklingen blev glad när han såg dem. Haha
(Setet är från H&M och kostar 149 respektive 49.50)
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0