I´m back!

Ja, nu har jag fått pausa i 54 minuter, som är ett måste när man tittar på gratis film på internet. Ni hittar sidan här!

För att passa på kan jag väl skriva lite om hur det gick på körskolan idag. Vi har väl skilda meningar, jag och läraren asså. Hon tyckte att det gick bra, medans jag tyckte att det gick skit eftersom jag råkade köra in på cykelbanan för att jag blev nervös när jag fick ett möte med en lastbil. Sedan fick läraren tvärnita för mig eftersom jag hade ögonen på ett annat håll när jag skulle stanna för 2 bilar som skulle förbi en smal sak på vägen. Såg inte att det var en massa stenar framför mig som jag höll på att köra in i.
Det var det mest pinsamma jag gjort i hela mitt liv. Funderar på att hoppa av. Känner mig så himla värdelös.
Ge mig några uppmuntrande ord tack!
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0