Idag är jag glad

Är inte ni det också?
Jag menar, det är torsdag. EN DAG KVAR TILLS FREDAG OCH IDOL OCH SEAN BANAN!! Alltså denna veckan har gått jättefort. Fortare än när man ligger hemma och är sjuk. Fast ja... då får man sova längre, vilket jag starkt behöver.


Men idag är jag skitsnygg!
Har på mig min nya tröja från Carlings som jag köpte igår. Lite rocking, men ändå skitsnygg och färgglad. Den ni!
(Fan vad självförtroendet har ökat det senaste dygnet)

Iallafall så sitter jag och har samhällslektion. BLÖ! Vill bara försvinna, men hade tänkt att jag skulle dra klockan 9. Ett bra tal. Tror jag.

Nej, fortsätta arbeta kanske?
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0