It´s a disaster

Ja, där fick ni en liten ledtråd på vad jag har tittat på.
Just det; Disaster movie.
Och det är vad det är, förstår ni. Kassaste filmen någonsin.
Fast..ja.. den bästa scenen är ju helt klart när Hannah Montana/Miley Cirus dör. Hatar henne så mycket så att jag bara nääästan önskar henne det. Men bara nästan. Hon är ju bara en bortskämd fjortis som man tycker synd om, för att hon inte får växa upp som en normal tonåring. Nej detta kan jag skriva om hela kvällen om jag vill, men det har jag inte tid med.
Ja, sedan blev jag ju lite glad att Tad Hilgenbrink medverkade. Orsaken för det kan vi ta en annan dag om ni så önskar.
Nu ska jag dricka cola så att jag får sockerchock och glömmer bort att jag har den hemskaste mensvärken någonsin.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Madicken

Krya på dig!

Mensvärk är inte det roligaste direkt.

2009-11-09 @ 21:51:25
URL: http://conler.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0