Morning sunshine

Vaknade vid kvart över 7 imorse, och nu sitter jag här och samtidigt så lyssnar jag/tittar på Vakna! med the voice. Fan vad trött jag är på Josefin Craaford. Hon är bara för mycket. Någon som inte tycker som jag och gärna vill argumentera emot? Go ahead! Älskar diskussioner. Kanske mest för att jag knäcker dem...

Jaha. Vad händer idag då?
Jo det ska jag tala om för er.
Jag ska gå till skolan och vara en massa duktig idag. Samt ha omprov. Och jag som hade tänkt att jag skulle plugga nu denna tiden innan jag skulle göra mig iordning. Men så blev det inte. Och så blir det aldrig.
Efter skolan blir det film...i skolan. Klassen ska kolla på "Spelman på Taket". Typ som en extra lång Religion- och svensklektion. Men det ska bli kul.

Nyss ringde min bror och berättade att han skulle komma hem.. ingen aning om vad som har hänt och han ville inte berätta heller.
Kan kanske vara den där hjälpläraren som tidigare hotat han med att han ska dränka min bror.
Handlar det om honom så drar jag till Rödebyskolan direkt och bankar han sönder och samman, för min bror ska fan inte bli hotad av EN LÄRARE!!!
Så himla lågt att göra så.

Nej, nu blir det frukost.
Ha de!

Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0