Morning

Illamåendet har inte lagt sig än. Fan. Vad är det med mig egentligen? Har varit illamående i 2 dagar nu. (endast morgonen). Hoppas bara det inte är det där superstora steget som innefattar en stork som har drabbat mig. Då blir jag ledsen. Tror jag. Fast jag hinner nog inte det innan mamma slår ihjäl mig.
That´s life?

Just nu sitter jag och lyssnar på MTV där de spelar Beyonce´s nya låt "Sweet dreams". För det första fattar jag inte låten, och sedan hur hon dansar. Jag menar, ska det typ inte vara en myslåt? På texten så verkar det som det. Men så står hon och försöker dansa sådär konstigt som bara hon kan. Nej, det går inte hem hos mig. Tyvärr. Dock har jag aldrig gillat henne. Inte ens när hon var med i det där popbandet som jag inte ens kan namnet på.

Om en liten stund ska jag åka buss in till stan för att köra på körskolan. Sedan ska jag HEM HEM HEM och titta på Twilight. Är besatt. Igen...

Nej, måste fixa mig.

God morgon igen :)

Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Em

Hej! Skulle du vilja att din blogg blev sedd av 1000-3000?

2009-11-19 @ 13:42:07
URL: http://emelojs.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0