Morrn´

Godmorgon på er alla läsare, hoppas ni har sovit gott inatt, för det har jag. Dock vaknade jag vid 7 någongång och var jättekissig. Och det är konstigt, för jag vaknar aldrig när jag är kissig. (Tro inte att jag kissar ner mig i sängen nu).
Sitter här vid datorn med skitigt hår och illaluktande kläder som jag svettats sönder inatt. Ska snart bege mig in till duschen för att göra mig lite fräschare.  Ska faktiskt till mormor och morfar och fira fars dag. Det bjuds på god mat, trots att mormor kommer klaga på att det inte smakar som det gjort innan, och att det är ugnens fel. Sedan kommer hela tjocka släkten med, och det ska bli kul att prata med kusin vitamin om hennes Chicagoresa, och förhoppningsvis om min Norgeresa. Och nästa år när det är fars dag, ja, då måste man fira min storebror också. Tihi.
Nu är älsklingen i kiosken för att köpa lite söndagsfrukost; FRALLOR! Lite lyxigt ska man väl ha på helgen, tycker ni inte?
Och imorgon ska jag vakna tidigt, för jag ska köra. Min andra lektion med körskolan, och jag hoppas att det kommer gå bra.
Nej, nu ska jag plugga.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Bloggbutiken

Hej! Skorna (http://bloggbutiken.blogg.se/2009/august/saljes-ballerinaklackar-4cm.html) finns kvar. Jag har inte gått i dom så jättemkt utan provat dom mest här hemma och gått ute med dom en gång och de är ganska sköna och gå i :)

2009-11-09 @ 13:08:02
URL: http://bloggbutiken.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0