over and out

Nu var filmen slut :( Fan, varför kan de inte göra sådana underbara filmer som aldrig tar slut. Som man tittar på hela livet? Det tycker jag att det borde finnas. Ett måste sedan är ju att ha alla filmer och alla böcker. (saknar bara den fjärde boken, sedan har jag det ur världen)

Blir så nedstämd men ändå lycklig när jag ser filmen. Vet ine riktigt varför. Kanske för att Edward Cullen inte är mänsklig. Fan. Men jag tror ändå innerst inne att Bella blir vampyr. Innan det är för sent. Och ni som redan läst alla böcker behöver INTE säga vad som händer i den sista bokan, tack!
Nej nu ska jag röka.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0