Röksugen så att jag skulle kunna slå ner en dvärg för ett bloss

Jag bara känner att jag blir mer och mer rastlös. Snart kommer väl en del ord och uttryck ur min mun som egentligen inte borde finnas där, men så blir det när man är jag. Dock har jag lite kaffe, men det hjälper inte så mycket.
Och varför går du inte ner och köper cigg på närmsta affär tänker du.
DET SKA JAG TALA OM FÖR ER ATT NORGE ÄR ETT KONSTIGT LAND DÄR DE INTE HAR AFFÄRER ELLER MATBUTIKER ÖPPNA PÅ SÖNDAGAR. DET ÄR SOM SVERIGE PÅ 50-TALET!!!! DOCK FINNS DET EN ENDA MACK HÄR I BIRI; EN 7 ELEVEN BUTIK, MEN JAG HAR INTE DEN BLEKASTE ANING VART DEN LIGGER, OCH DET ÄR SÄKERT JÄTTELÅNGT DIT!!! OCH SÅ REGNAR DET, OCH TEMPERATUREN ÄR PRECIS PÅ NOLLAN, SÅ OM DET BLIR MINUS, FRYSER ALLT OCH JAG BLIR SOM BAMBI PÅ HAL IS OM JAG SKA KÖRA. NEJ TACK
Nu ska jag dö
Ha de
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0