Ronan Keating och Farmville, kombinerat med cola och salta tårar

Ja, det är exakt vad som händer här i detta lilla rum just nu. Är en sådan person som verkligen kan relatera till en massa låtar (kanske på grund av min konstigt jobbiga uppväxt), och just nu lipar jag till Ronan Keating´s - When you say nothing at all. Kan ju iallafall trösta mig med att alla har sådan perioder i livet. Och nu är det min tur.
Vad jag tror att jag försöker säga är att jag saknar folk. Tror jag. Det finns iallafall en person som jag saknar extra mycket, och det är du Simon <3. Men jag vet att du har det bra där du är. Tillsammans med ännu en vän, Hampus. Man får hoppas att det inte kommer fler folk som man känner som dör nu. Håller tummarna för att Pierre och Calle klarar sig. Älsklingen hade köpt 2 fina kort som jag skrev på och hälsade från alla som bryr sig i vår umgängeskrets, så jag hoppas att de får upp hoppet och kan fortsätta kämpa nu! Älsklingen är på sjukhuset nu för att överlämna korten och lite choklad och även för att se hur de har det.
Bloggar senare för att tala om hur läget är hos dem.
Gå inte och dö nu bara!
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0