Sjukling

Hejsan och god morgon på er. Eller ja, jag har iallfall varit uppe en stund, för att hyresvärden har varit här och ska byta våra bänkskivor. Så jag kan inte äta frukost :( Alla saker ligger nämligen på matbordet, och allt är i en enda röra. Äter sen när jag kommer hem till älsklingen. Ja, sen är jag inte hungrig heller. Vet inte varför, men jag har väl kommit in i en sådan period. Fast jag förstår inte varför. Jag menar, jag ÄLSKAR mat. Det är det bästa som finns! Men nu tycks jag inte tycka om någonting. Men ni behöver inte vara oroliga över att jag svälter mig själv. För det första så tycker jag att det är extremt löjligt, men jag tycker synd om de som har eller har haft Anorexi/Bulimi. Och för det andra så äter jag. Dock inte i lika stora portioner, men jag får ner det jag ska.
Nog pratat om det.
Just nu håller jag på att lägga in en massa filmklipp på FB. Bland annat när jag har varit i Norge och sedan från fester och så vidare. Titta in dem om ni har lust.
Idag har jag inte varit i skolan för att jag mådde skit i morse. Och så var en lektion inställd också, så jag fick mindre skuldlänslor, vilket är bra.

Nej, duschen snart kanske?
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0