Sovmorgon

Ja, idag tog jag en välförtjänt sovmorgon, trots att jag var tvungen till att stiga upp 07.15 för att väcka brodern min.
Hatar verkligen de veckor då både mamma och min styvfar börjar jobba tidigt. För då kan jag inte sova länge. Men nu är jag vaken och helt klar för skolan.
Börjar med Sjukvård. Hoppas att jag får reda på vad jag fick för poäng på omprovet. Det kändes iallfall som att jag fick godkänt, för jag svarade på alla frågor.

Sitter här just nu och lyssnar på Gwen Stefani - Rich girl. Den är ju nästan hämtad från Filmen "Spelman på taket". Pappan; Tevye sjunger lika dant fast "man" istället för "girl". Visar länken här nedan.
Värd att se faktiskt. Filmen asså.

Fiddler on the roof- If I were a rich man
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0