Tillbaka från julklappshandeln

Det är exakt vad jag har gjort idag. Tyckte att jag för en gångs skull vara ute i god tid. Annars brukar jag alltid vara ute i sista minuten och roffa åt mig något som jag tror att de behöver. Dock har jag ett antal paket kvar, men jag har ju fortfarande god tid på mig, så jag behöver inte stressa. Och så sparar jag älsklingens paket till sist, så att jag kan kika och fundera ett tag till. Han är alltid så svår. Lika dant med syster yster. Hon är helt hopplös.
Här kommer en liten lista på vilka som ska få paket av mig i år:
  • Mamma <3
  • Pappa & Eli <3
  • Tom
  • Anette
  • Stefan
  • Linus
  • Morten & Andreas
  • Jessica
  • Emil
  • Helen & Bengt
  • Ella & Daniel
  • Mormor & morfar
  • Farmor & Kalle
  • Lasse
  • Älsklingen <3<3
  • Sathalie
  • Isabell
  • Alva & Axel
Nej, jag kommer inte alls bli fattig :P Haha
Ja, vad har jag annars gjort idag då?
Skolan självklart, och sedan var jag med när älsklingen helt spontant köpte en TV för 250 kr.
Den ni! Klart att man kan fynda i Karlskrona ;D
Fast nu är han helt slut, så han ligger i sängen och vilar medans Kultiration spelas för full rulle. Fast jag bryr mig inte om det, så jag sitter vid datorn och lyssnar på Rascal Flatts - Life is a highway. Ni vet, låten i Bilar. "Life is a highway, I will ride it all night long..." Ni fattar.
Nej, dags att göra lite nytta och fortsätta på Ku Klux Klan arbetet?
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Bästa systern (och enda)

Sjukt snygga smycken!!! www.rockbysweden.com Me like =)



/Kram Anette

2009-11-26 @ 18:53:25
Postat av: Linn

Oj, vad många du köper julklappar till:O Det var ambitiöst (=

2009-11-27 @ 01:13:58
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? (:


SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0