WIIIIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!! (kåtslag? Klart ;D)

Går inte att beskriva glädjen just nu!! Är så himla lycklig för att jag äntligen fått tag i biljetter till New Moon! Har försökt boka biljetter i en hel vecka nu, men föreställningarna har alltid varit fulla. Så nyss när jag kollade på Hannas blogg och fick se en massa heta bilder på Edward och Jacob. Och så helt plötsligt fick jag ett kåtslag och bestämde mig för att kolla om det fanns biljetter.
Fan vilken tur jag har idag! Känner verkligen att det är min dag idag!
Fy fan vad jag är bra!
Ni med då, eftersom ni läser min blogg!
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Hanna :)

Fan vad kul att ni har flyttat, har helt missat det :) Men får väl gratulera då :) haha. Fin blogg du har Thess :D

2009-12-05 @ 14:20:04
URL: http://justmehanna.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0