Ajaj

Sitter här hemma och lyssnar på Sum 41 samtidigt som jag väntar på att älsklingens buss går, så att han kan komma hit, och så att vi kan gå till citygross för att köpa godis och sedan gå till Andreas och hans unge Norah och titta på Idol. Känner mig så sjukt taggad till att skrika framför TV´n (antingen glädetjut eller av ilska) över Camilla. Jag blir överlycklig om hon åker ut! Det skulle göra min dag alltså. För idag är egentligen ingen bra dag för mig. Mensvärk och finnar över hela ansiktet. Ingen bra kombination.

Igår satt jag uppe nästan hela natten, för att jag kollade på "The Ugly truth" via watchnewfilms.com
Filmen var sjukt bra, och jag skrattade ett antal gånger så att jag nästan väckte min bror. Dock slutar den precis så som alla andra kärlekskomedier. Ganska förutsägbart faktiskt. Men ni som gillar kärlekskomedier ska verkligen titta på den.



(OBS! Ni som väljer att se den via watchnewfilms.com måste observera att det är en amerikansk sida, så INGEN svensk text. Och efter 61 minuter av filmen måste ni pausa i 40 min innan ni kan se vidare. Dock hinner man röka, kissa etc. på den stunden)

Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0