Älsklingen letar nycklar och jag sitter vid FB

Ja, så ser det ut i rummet just nu. Han springer verkligen runt och tror att han vet vart nycklarna ligger. Och jag känner mig som en liten bov för att jag inte hjälper till. Men så är det så att jag inte har någon aning om vart han har lagt dem. Inte mitt problem. Eller?

Och nu fick jag världens underbaraste fråga. Nästan i klass med "Vill du gifta dig med mig?", men så var det inte utan han frågade mig om jag ville ha Windows 7 på datorn! Jag menar. Vem vill inte ha det? Gratis! Mohahaha.


Ja. Nu blev det helt still i hjärnan på mig, så jag tror att jag tar och dricker lite cola samtidigt som jag kollar till mina elefanter på Facebook.

Hörs sen
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0