Ändrade planer

Ja, det har blivit det nu ja.
Åker inte alls till Sverige på fredag, utan stannar hela helgen i Biri tills på söndag, då pappa skjutsar mig till Oslo, så jag kommer på tåget till Göteborg ordentligt.
Vilken frihet. Allt hinner bli mycket lättare då. Behöver inte heller stressa ihjäl mig när det gäller Amisharbetet. Och så hinner jag köra mer, och förhoppningsvis nå mitt mål. Dessutom blir det att laga Rømmergröt på lördag, vilket tar ungefär hela dagen, om det ska bli rikigt. Ni som inte ätit det, ni har VERKLIGEN missat något. Går inte att beskriva hur det smakar, och vad det är gjort av, för det är en norsk råvara som inte går att finna någon annan stans (tror jag).

Nej, nu har jag inte gjort någonting alls, mer än suttit här och pratat strunt. Kanske dags att göra något vettigt, innan mina hjänceller försvinner helt?
Ha de greit!
Vad ni har skrivit
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-28 @ 22:13:12
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Okej! :D Sitter och kollar på film just nu, funderar på att sova ... :P



Hoppas att du får en bra torsdag! :)

KRAM

2009-10-28 @ 23:49:29
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0