Äntligen hemma

Ja, då var man hemma efter en shoppingrunda med Nelliefisen :) Köpte ett par beigea Uggs med "blingbling" bak. Det var bara dem som fanns i storlek 38. Och jag kunde inte heller ha 39 eftersom de var ca 5 cm för stora för mig. Och så blev jag medlem där med, så sammanlagt fick jag 70% rabatt på skorna. (Köpte Nellies med för att det skulle bli billigare) Köpte även en födelsedagspresent åt Morten, som är het klockren! Gah, just loove

Orkade inte dra till körskolan idag eftersom jag är skittrött för att jag inte kunde sova inatt. Och så är jag hungrig så att jag kan dö. Dock håller älsklingens mamma på att laga mat nu, så jag hoppas att det kommer bli något gott, för fläsk och potatis går INTE hem hos mig, den saken är klar.

Förresten. Stod i tidningen idag att de ska sända ut en dokumentärfilm om dödsskjutningen i Rödeby på söndag. Det gör mig så himla frustrerad. Kan de inte låta Simons och den utsatta familjen vara?! Det river upp en massa gamla sår som håller på att läka. Jag orkar inte läsa mer om Simon och hur han dog, för jag vill inte minnas min vän som en mördad kompis, utan jag vill ha glada minnen av honom. Men tack vare TV4 (Igen,  jag hatar dem) så blir det svårare och svårare för varje gång det står en massa skit i tidningen eller att de har nyhetsreportage om det. Dessutom sänder de ut fel fakta. Allt stämmer inte, och de som inte kände till hur det verkligen gick till (Ingen vet 100%) så får alla en fel uppfattning om både Simon och den utsatta mobbade pojken. Det var allt jag hade att säga om det.

Nej. Nu slutar jag bry mig och spelar Crazy taxi och Farmville för en stund.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0