Är på Svensklektionen

Hejsan hoppsan lillebror!
Nej, nu var jag tråkig. Usch, vilken humor jag har. Satt och gapskrattade när jag skrev det, men inte nu längre.

God morgon alla mina små läsare! (Ja jag vet att jag inte har så många till antalet, men det känns mycker mer personligt om jag skriver så).
Nu sitter jag här på svensklektionen och ska skriva mitt PM till det muntliga anförandet till Nationella provet. Jag har lite svårt med hur allt skall vara, men jag får väl göra det bästa på lovet. Pappa får väl hjälpa mig. För han kan allt, för att han är en superhjälte. Eller ja, gammal militär iallfall.

Idag efter skolan ska jag gå på stan en stund för att jag måste hitta en grymt snygg och skön jacka nu till vintern. Är ganska trött på min bruna kappa som jag har haft i 2 år nu. Sedan måste jag in till Partaj och köpa vampyrtänder, eftersom jag ska vara vampyrkvinna på Halloween, ifall Morten, jag och Andreas ska gå bus eller godis i kvarteret. Undra vad det heter på norska? Töj eller Gotteri?!!! Ja, något sådant. Vi får väl se.

Nu ska jag arbeta vidare. Tror jag iallfall.
Ha de!
Vad ni har skrivit
Postat av: Cina

Hello bruden! Hittade du nåt sen? =)

2009-10-20 @ 19:56:56

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0