Den som väntar på något gott...

Vad jag väntar, och väntar. Fan, det är det tråkigaste som finns. Men för att fördriva tiden har jag läst flera bloggar, lagt in arbetet om Martin Luther King Jr. och även hittat en massa andra fakta om honom. Ja just det, sen har jag klämt en massa pormaskar. Jag har en sådan där hy som bara älskar att få finnar och pormaskar. Men det gör inte jag. Så jag och min hy samarbetar inte så bra just nu. Fast att jag tvättar ansiktet VARJE kväll med något grönt gojs från The body shop. Någon som inte ska ha sin hy med, så jag kan få köpa den?!

Nehej, dags att vänta vidare.
Förresten, 8 dagar kvar! Ih!!!
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0