Fredag. Mysa!

God morgon på er alla!
Sitter här med en kaffe brevid mig och försöker vakna till, för just nu är jag verkligen som en Zombie.
Lyssnar även lite på spotify, The all american rejects - Move along. Underbar låt. Blir verkligen glad och får upp hoppet lite. Och det är så man ska känna när man lyssnar på musik. Lär er det!

Vaknade helt själv idag. Ingen annan i huset. Pappa är på Jobbintervju idag igen (Samma jobb) så jag är lite nervös för hans skull. Sedan ska han på ett möte med NAV (motsvarande försäkringskassan/arbetsförmedlingen) vid 1, så min körlektion kommer bli lite senare idag, men det gör inget, för Eli ska ta ungarna med till Lillehammer för att träffa en lekkamrat till dem. Så de kommer hem ikväll. Ganska skönt  med tanke på att jag måste jobba med Amisharbetet idag. Stressad? SOM FAN. Men det löser sig. Pappa får hjälpa.

Nej, nu ska jag äta Havre Fras och vara lycklig!
Ha de Greit

Vi kan om vi vill.
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0