Gjøvik imorgon :)

Hejsan och god eftermiddag på er.
Sitter här vid laptopen med en kaffe i handen. Pappa sitter vid den andra datorn och gör ett webtest för en jobbansökan. Han ska även på en jobbintervju imorgon i Gjøvik, och jag ska med! Dock inte för att gå på intervjun, utan för att tillbringa tiden på CC köpcenter och köpa sönder hela Bik Bok och övriga affärer. Måste hitta en vinterjacka, och julklappar till älsklingen.

Sen/snart(?) ska pappa och jag till parkeringsplatsen och fortsätta övningsköra. Målet är ju som sagt att kunna hömta ungarna på barnehagen. Dock tror jag inte att jag hinner det. Men man kan ju alltid hoppas.

Idag måste jag också fortsätta med mitt Amisharbete som jag har haft uppehåll med i ett tag. Det skall ju vara klart på söndag och idag och imorgon är de enda dagarna jag kan jobba med det, eftersom jag åker bil hem till Sverige (NEEEEEEEJ) på fredag. Det kommer ta större delen av dygnet. Ska ju till Håkanshult i skåne, och där jag är nu är ungefär i höjd med Gävle. Stannar där under halloweenhelgen och åker troligtvis hem till lilla Karlskrona på söndag för att fortsätta med det tråkiga livet jag lever där.
Dock brinner mitt hjärta för dig älskling, för du förgyller min dag. Du är den enda som inte är tråkig och jag älskar dig över allt annat på jorden!
Fast iofs. Mitt liv är väl inte såå tråkigt, mer... stressigt. Fast man har ju världens bästa kompisar! Sathalie, Sandra, Nelliefis, Tg och Paufis, ni är underbara på ert eget lilla sätt.
(Kan passa på att länka till Nelliefisens blogg: www.ehee.blogg.se )

Nej, nu ska jag göra något vettigt.
Ha de!

Utsikten från huset.
Vad ni har skrivit
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Vad härligt! :) det är bara bra med mig.

Vad händer hos dig? :)



KRAM

2009-10-28 @ 16:44:51
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0