God kväll

och hejsan alla! Har inte haft tid att blogga så mycket idag för att jag har packat allt inför resan imorgon. Fick nästan inte plats med allt i resväskan, för det är mycket kläder man ska ha om man ska klara sig i kalla Norge i 10 dagar. Dessutom ville jag få in min laptop i resväskan också, för jag brukar ha en tendens att glömma den på bussen o.s.v. Det är enbart för att jag är så ovan vid att ha den med mig. Behöver den ju aldrig i skolan för att vi redan har tillgång till datorer. Visst pappa har redan 2 st datorer hemma, så det går ingen nöd på mig, men det är för att jag ska skriva en massa arbeten på datorn och jag kan ju inte göra det med norska ä och ö. Då hade det sett väääldigt konstigt ut. :P
Nej, nu ska jag faktiskt ligga och pussas med älsklingen, för att vi har 1 år och 10 månader idag! Säg grattis och gör min dag!
Bloggar imorgon, om jag hinner!
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0