God kveld

Hejsan allihopa. Har äntligen kommit på att jag kan koppla in min egen PC till pappas internet. Den ni!

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har bara legat inne och såsat som aldrig förr. Tittar på "Bilar" 1,5 gång och halva Rattatoiulle. Och sedan har Morten och Andreas spelat lite på min dator, så jag har fått sitta vid den så att de inte ödelägger hela skiten.

Just nu sitter pappa och tittar på TV där de snart ska visa en man som har tillbringat 8 år med att bygga upp stora bibelhändelser med LEGO! Så jävla fett!

Imorgon blir det att övningsköra lite med pappa, eftersom barnen är på barnehagen. Skönt det, så slipper man bli väckt halv 7 på morgonen.

Nej, nu ska jag titta på Idol, eftersom jag missade det i fredags.
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0