Gör mig i ordning

Ih, nu är jag nervös. Det är nog därför jag har pimplat 5 koppar med kaffe. Det är nämligen så att jag ska på "jobbintervju" klockan 1, så min buss går 10 över 12. Jag ska nämligen bli en kontakperson åt en funktionshindrad tjej eller kille. Då hittar jag på något skoj med personen 1 timme i veckan. vi går och fikar, eller bowlar, eller går på bio. Det kommer bli skitkul. Har det i mina gener, att hjälpa personer asså. Mamma jobbar ju inom äldrevården och pappa har jobbat på Röda korset, men nu jobbar han på det norska asylverket. Den ni.
Nej, nu får jag fan ta och göra mig iordning. För efter skolan ska jag vara barnvakt år lilla Norah. Världens sötaste unge!
Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0