Hemma bäst?

Jaha. Helt ensam. Den enda vännen jag har här hemma, ja, han är ju puts väck. Dumma kisekatt! Så det blir Bon Jovi för full rulle tillsammans med en massa jävla choklad. Alltid bra att ha när man ska tröstäta. JUST DET! JAG ÄR INGEN SKINNY BITCH, FÖR JAG ÄR STOLT FÖR DEN JAG ÄR, OCH PONTUS ÄLSKAR MIG SÅ SOM JAG ÄR SKAPT. Tänk på det innan ni börjar hetsbanta!


Ja, då var det "raseriutbrottet" klart. :) Ja, anledningen till att jag ska "tröstäta" är för att älsklingen är i Tving för att sitta uppe hela natten och tanka filmer medans Kalan och Pierre lanar. Stackars Kalan sen när polisen knackar på hans dörr för att han har laddat ner olagligt. Mohahaha.

Ska försöka kolla på någon film sen, och ligga i sängen och bara slappa, för satan vilken mensvärk jag har.
Det sista jag gör nu är att lägga upp dagens outfit.
Enjoy
(Okej, camen på laptopen suger nu när det är så mörkt, men det är ju bara en engångsförteelse)
Brun olle med stor halskrage - H&M
Svarta Jeansleggins - Gina tricot
Svart resårskärp - Cubus

Ha de!
Vad ni har skrivit

SKRIV TILL MIG!

Och du heter?
Glöm mig inte!

E-mail, tack: (Bara jag som ser)

Har du en egen blogg? Skriv den här i så fall:

Vad vill du?

Trackback
RSS 2.0